تماس با ما امام حسین ع و عرفان های کاذب. - پایگاه خبری ماهین نیوز
سفارش تبلیغ
واحد طراحی

یکی از پدیده های ناهنجار اجتماعی، که دشمن آن ها را می سازد، فرار به جلو است. یعنی وقتی در کاری که ما انجام می دهیم، نمی تواند خللی ایجاد کند و: مردم با حمایت از این رفتار، علاقه خود را به آن نشان می دهند، ناگهان دشمن تاکتیک عوض می کند، و این بار زاهد و عابد و مسلمان تر از ما می شود! مانند همان گروه داعش ، علت ایجاد این گروه یا دولت اسلامی، آن بود که هرچه آن ها در ایران گفتند: دولت اسلامی بد است تا مردم را از ان دور کنند، ولی متوجه شدند که مردم علاقه فزاینده ای به آن دارند.

    لذا با ایجاد دولت اسلامی که: مثلا از ایران بیشتر به اسلام مقید هستند، در آنسوی مرز ایران خواستند: از این علاقه مردم به نفع خود استفاده کنند. اینطور هم شد زیرا، افرادی که به گروه داعش پیوستند، خیلی از ان ها فریب خورده هستند، مخصوصا از کشور چچن، تمام افرادی که می آیند قربه الی الله می ایند! و فکر می کنند به نفع اسلام است تا: با آخرین قدرت خود در سوریه، برعلیه بشار اسد جنگ کنند.

امثال این ها در زمان امام حسین ع هم، اتفاق افتاد بسیاری از کسانی که امام حسین ع  را کشتند، او را خارجی یا خارج از دین می دانستند! و با وضو گرفتن و بعد از: نماز خواندن این کار را می کردند. حتی عمر سعد می خواست: لشکرش را به حمله تشویق کند، می گفت ای سپاه خدا پا در رکاب کنید که: شما را به بهشت بشارت می دهم!(یا خیل الله ارکبی و بالجنه ابشری!)

   در مجلس یزید هم همینطور بود: اولین سخنی که یزید گفت، آن بود که خدا را سپاس می گوییم که: ما را برشما پیروز کرد و: شما  آل رسول را در مصیبت گرفتار کرد.  حضرت زینب فرمود: این مصیبت نیست و ما آن را جز زیبایی نمی بینیم(مارایت الا جمیلا). به امام سجاد گفت که: هر مصیبتی که به شما وارد می شود، حاصل دسترنج خودتان است(ما ْ مِنْ مُصِیبَهٍ فَبِما کَسَبَتْ أَیْدِیکُمْ) ولی امام سجاد فرمود: این آیه ما نیست آیه ما این است:(مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَةٍ فِی الْأَرْضِ وَلَا فِی أَنفُسِکُمْ إِلَّا فِی کِتَابٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَا إِنَّ ذَلِکَ عَلَى اللَّهِ یَسِیرٌ) هرچه بر ما اصابت می کند، از قبل در طرح های اولیه خدا بوده است.

غیر از اینکه دشمن در مقابله با امام حسین ع، مجبور است بیشتر به قران تکیه کند، و آن را یاد بگیرد! در بسیاری از جاها نیز حوادث غیر عادی را پیش کشیده اند، تا مثل عرفان های امروزی، یزید را صاحب کرامات و برخی فعالیت های عرفانی نشان دهند! و یا اینکه او را از شکمبارگی و زنبارگی و سگ بازی دور نگهدارند. مثلا او را امیر المومنین یا خادم الحرمین خطاب می کردند، اما همه آن ها بوسیله امام حسین و یاران ایشان، نقش بر آب شده است.

از سوی دیگر با بیان برخی خرافات و عقاید باطله، عرفان های دروغین را ایجاد کردند تا: جنبه بشری بودن امام حسین را از بین ببرند، و تحمل شکنجه و زخم ها را برای دیگران، غیر قابل درک بنظر برسانند. و آنقدر ایشان را در دور دست ها قرار دهند، تا کسی خود را به سوی او حرکت ندهد. و با خود بگوید این امام حسین بود، که توانست با دشمن بجنگد ما نمی توانیم! و از توان ما خارج است.

خود امام حسین ع هم، این مسائل را قبول نمی کرد. مثلا گفته می شود که فرمانده: اجنه بنام زعفر جنی، بر امام حسین ظاهر شد و خواست ایشان را کمک کند، ولی امام حسین نپذیرفت و فرمود که: شما آنها را می بینید ولی آن ها شما را نمی بینند، و این جنگ نابرابر در مرام ما نیست. و نیز فرمود اگر من  زنده بمانم، چه کسی مردم را از ظلم آگاهی دهد؟     می بینیم هرنوع ارتباط: با نیروهای نادیدنی و: سوء استفاده از امکانات آنان، با روش امام حسین ع سازگار نیست. لذا کسانی که با ریاضت و یا با خواندن دعا و اعداد  جفر و: انجام طلسم و جادو و غیره، نیروی مافوق انسانی برای خود درست کرده، و از این نیرو برضد دیگران سو استفاده می کنند، همگی بر باطل هستند و کسی نباید: به حرف آنان گوش بدهد.

 

     زیرا خداوند برای هرکس ظرفیتی قرارداده، که با همان ظرفیت از او تکلیف می خواهد. (لا یکلف الله نفسا الا وسعها)اگر کسی فقیر است یا به اندازه ای ندارد که: مثلا میهمانی چند هزار نفره بدهد، همینکه چنین قصدی را دارد، خدا از او قبول می کند. ولی از کسی که ممکن است :هزاران دلار هم هزینه برای فقرا بکند، ولی چون قصد ریا و خودنمایی و منت گذاری دارد، خدا از او قبول نکند..

 دفاع از فدک

الامام الحسین والتصوف الزائف.

ظاهرة اجتماعیة غیر طبیعیة، الأمر الذی یجعل أعدائها، الهروب إلى الأمام. وهذا یعنی أنه عندما نفعل ذلک، فإننا لا یمکن أن تتداخل والناس لدعم هذا السلوک، والفائدة فی المعرض، فجأة العدو یغیر التکتیکات، ومرة ??واحدة تقی وورع مسلم من سنکون! مثل إیزیس، وسبب هذه المجموعة أو الحکومة الإسلامیة، وهذا ما قالوه، الحکومة الأشرار بعیدا عن ذلک، ولکن وجدت أن الناس لدیهم زیادة الاهتمام فی ذلک.

    ولذلک، فإن إقامة دولة إسلامیة إیران، على سبیل المثال، لا بد للإسلام، وعلى الجانب الآخر من الحدود مع إیران أراد المصلحة العامة لصالحها. وکان أیضا لأن الذی انضم ISIS، وکثیر منهم للغش، لا سیما من الشیشان، وجمیع أولئک الذین یأتون إلى الله فی المستقبل! وأعتقد أن فی مصلحة الإسلام ومع آخر سلطته فی سوریا ضد بشار الأسد المعرکة.

انها مثل فی زمن الإمام الحسین علیه السلام، فإن العدید من أولئک الذین قتلوا الإمام الحسین، صلی الله علیه وسلم، وکان یعلم أجنبی أو من الدین! ومع الوضوء وصلاة قرأوه. حتى عمر سعد أراد: لتشجیع جیشه للهجوم، وقال للجیش الله دواسة القدم التی کنت فی السماء تعطی اخبار جیدة ()

   وکان أبو الیزید هو نفسه: أول شیء قال أبو الیزید، وکان أن أشکر الله أننا سنکون منتصرین ضدک وأنت رسول الأسرة المحاصرین فی الکارثة. قالت زینب، هذه لیست کارثة، ونحن لا نرى الجمال (). قال الامام السجاد أن أی کارثة أن یأتی إلیک، هو نتیجة العمل الخاص بک ()، لکنه قال الامام السجاد هذه الآیة، والآیة أننا لا :() وضرب لنا، بل هو بالفعل فی الخطط الأولیة الله.

وبصرف النظر عن العدو فی وجه الامام الحسین علیه السلام، واضطر إلى الاعتماد أکثر على القرآن الکریم، وتعلم ذلک! فی کثیر من الأماکن، وکذلک تنشأ أحداث غیر عادیة، ولیس مثل التصوف الیوم، تمتلک یزید عظمة باطنی، وتظهر بعض النشاطات! أو إبقائه بعیدا عن الشراهة وخیانات واللعبة الکلب. على سبیل المثال، أشار إلى أمیر أو الأضرحة خادمة، ولکن کل منهم الإمام الحسین وأتباعه، قد خابت.

من ناحیة أخرى، تفید بعض الخرافات والمعتقدات من النفایات، لخلق التصوف الزائف: الجانب الإنسانی من الإمام الحسین لتدمیر وتعذیب وإصابة آخرین، یبدو أنها غیر مفهومة. وهکذا وضعت لهم فی المسافة، لذلک فهو لا یتحرک نحوه. الإمام الحسین کان یقول لنفسه، أننا لا نستطیع محاربة العدو! وهو أبعد من قوتنا.

الإمام الحسین الضریح، وهذه القضایا لا تقبل. على سبیل المثال، یقال إن القائد: العفاریت تدعى جینی الزعفران، ظهر الإمام الحسین وأراد لمساعدتهم، ولکن الإمام الحسین رفض وقال ان یمکنک ان ترى لهم لکنهم لا أراک، وهذه الحرب غیر المتکافئة لا نیة لدینا. وقال أیضا إذا کنت البقاء على قید الحیاة، الذین یعرفون الناس من ظلم؟ ترى أی اتصال مع قوات غیر مرئیة وإساءة استخدام مرافقها، غیر متوافق مع الإمام حسین. لذلک، مع تلک التقشف أو مع صلاة وأرقام الجفر والمسرحیة الإملائی والسحر، وما إلى ذلک، لخلق قوة خارقة له، واستخدام القوة ضد الآخر، فهی جمیعا على خطأ وأنه لا ینبغی أن یکون لانهم لا یستمعون.

     الرب المخصصة لکل القدرات، مع قدرة ما یرید. (اذا کان شخص ضعیف أو لا یکفی: على سبیل المثال تمنح الطرف بضعة آلاف من الناس، بمجرد الغرض منه، والله یقبل منه إلا واحد التی قد تکون مکلفة للغایة للفقراء لجعل الآلاف من الدولارات، ولکن الخطة. ریا والریاء والتفاخر هو، والله لا یقبل منه.


تاریخ : یکشنبه 94/8/10 | 11:20 عصر | ماهین نیوز : ماهین نیوز | نظر