سفارش تبلیغ

ثبت شرکت
صبا

الحرب اللینة والحرب الصعبة  !

وبما أن الإنسان له جسم وروح، لتدمیر کل واحد، فقد صممت الحرب: حرب شرسة وحرب ناعمة. فی المعرکة الصعبة، یختفی جسم الإنسان! أو التالفة، ولکن الحرب الناعمة من الروح هو خفض أو تدمیرها. الذی هو أکثر أهمیة، ویقول الثوریون أن الروح هی، ویمکن تعزیز السلاح من قبل العدو. لا یهم إذا لم یکن هناک سلاح، شخص ثوری یصادر سلاحه من العدو. یقول غیر الثوریین: قبضة على السیف خاطئة. وهذا هو، الید الفارغة لا یمکن أن یکون: ذهب إلى الحرب بندقیة. وهو یتعلق بالعالم العسکری للعالم الذی یرى أعلى أرباحه فی صنع الأسلحة وبیعها. إنهم یریدون السلام کمسلحین. لذلک نرى أن کل واحد هو أفضل فی اتجاه واحد! من حیث العالم المادی ونهب الممتلکات للشعب، وحیازة السلاح هو أکثر أهمیة، لأن القبر لا یمکن أن نفعل دون بندقیة! ولکن من حیث الثورة، والمعنویات هی أکثر أهمیة. خلال الجمهوریة الإسلامیة، رأینا لأول مرة الغزو العسکری للعدو. ولکن بعد هزیمة العدو فی ساحات القتال، بدأ عصر التحریض الاقتصادی والثقافی والسیاسی والاجتماعی، وتم القضاء على معنویات الناس، ویمکنهم تعویض الهزائم العسکریة. وکان أحد هذه الاعتداءات فی مجال الریاضة. فی جمیع المنظمات الریاضیة الدولیة، کان ضد إیران. ومن العناصر الهامة فی موقفهم: قضیة الحجاب للریاضیین، والمسألة هی الطبیعة المعادیة لإسرائیل للرجل. غیروا کل القواعد! حتى لا یتمکن الإیرانیون من تنفیذه بسرعة، وسوف یفشلون فی المیدان. على سبیل المثال، فی حین المصارعة أو لعبة البولو وهلم جرا، تنشأ فی إیران، ولکن فیلا، تغیرت الظروف وبإعلام: لم المصارعین الإیرانی أیضا لا، ومصارع لدینا کانت لحظة قویة فجأة بسبب التکنولوجیا التی سمحت بالفعل لکن فلة نفت ذلک وفشلت. کما قام المرتزقة المحلیون بتغطیة ذلک عن کثب لنشر قصة الجمهوریة الإسلامیة المناهضة للثورة. بعض الناس تحولت إلى التطرف فی مواجهة هذا الوضع! حاولوا التضحیة بکل شیء فی طریق الریاضة! وفجأة، کانت البرامج الإذاعیة والتلفزیونیة ملیئة بما یلی: کانت البلدیات ملیئة بخطط التنمیة الریاضیة. لذلک کان هناک العدید من القاعات والحقول، دون أن یکون ریاضی. کانت الحرب الناعمة موجودة حتى فی دیربی: معظم أولئک الذین شاهدوا المباراة، من أجل تدمیر الممتلکات العامة! وأرسى الاضطراب الحضری، الذی کان یعنی أنهم متفرجون. کانت هناک أیضا جوانب من الدمار العرقی: وجدوا فی الألعاب غیر العنیفة مع بیرسیبولیس أو الاستقلال. وحرب بین طهران وتبریز! لیس فقط فی کرة القدم التی تنافس على القارب، مثل کرمانشاه مع مازاندران، ولکن المشاهدین ووسائل الإعلام حاولت عزو التعصب العرقی. رمزا آخر للحرب اللینة هو هذه الأحداث، التی کانت لسنوات، وسوف یحدث بعد ذلک، ولکن یمکننا أن نرى کیف أنها عکس ذلک واللعب مع مشاعر الناس. على الرغم من أن شعب کرمانشاه، سار بول زهاب، غونباد وأماکن أخرى کان أعلى حضور فی مسیرة 22 بهمن، فإنها تخیف الآخرین! ویریدون جعل المرحلة العسکریة الأخیرة فی المرحلة الأخیرة من الثقافة.

جنگ نرم وجنگ سخت!

همانطور که انسان جسم و روح دارد، برای ازبین بردن هرکدام هم، یک جنگ طراحی شده که: جنگ سخت و جنگ نرم است. در جنگ سخت جسم انسان از بین می رود! یا آسیب می بیند، ولی جنگ نرم روحیه کاهش می یابد یا نابود می شود. اینکه کدام مهمتر است، انقلابیون می گویند روحیه که باشد، سلاح را میتوان از دشمن غنیمت گرفت. یعنی نداشتن اسلحه مهم نیست، یک فرد انقلابی سلاح خود را، از دست دشمن مصادره می کند. غیر انقلابی ها می گویند: مشت بر شمشیر کوبیدن خطاست. یعنی دست خالی نمی توان: به جنگ اسلحه رفت. و تقریبا نظامهایی میلیتاری جهان را شامل می شود که: بالاترین سود خود را، در ساخت و فروش و به کار گیری اسلحه می بینند. آنها صلح را هم مسلح می خواهند. لذا می بینیم هرکدام، از یک جهت بهتر هستند! از لحاظ دنیای مادی و غارت اموال مردم، داشتن اسلحه مهمتر است، چون عارتگر بدون اسلحه، نمی تواند کاری کند! ولی از لحاظ انقلابی، داشتن روحیه مهمتر است. در دوران جمهوری اسلامی، ما ابتدا شاهد تهاجم نظامی دشمن بودیم. از ترور مردم شهری شروع و: با حملات سبک به مرزها و: تحریک مرزنشینان به تجزیه طلبی، تا تحمیل یک جنگ تمام عیار، که همان دفاع مقدس نامگذاری شد، ادامه یافت. اما بعد از اینکه دشمن در: میدان های نطامی شکست خورد، دوران تهاجم اقتصادی و فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شروع شد، نا روحیه مردم از بین برود، و آنها بتوانند شکست های نظامی زا جبران کنند. یکی از این تهاجم ها، در عرصه ورزش بود. در تمام سازمان های بین المللی ورزشی، برعلیه ایران موضع گیری شد. عنصر مهم موضعگیری آنان به: مسئله حجاب بانوان ورزشکار و: موضوع ضد اسرائیلی بودن مردان بود. آنها تمام مقررات را هم تغییر دادند! تا ایرانی ها نتوانند آن را به سرعت عملی کنند، و در مسابفات شکست بخورند. مثلا با اینکه کشتی آزاد و یا چوگان و امثال آن، خواستگاه ایرانی داشت ولی فیلا، ضوابط را تغییر داد و به اطلاع: کشتی گیران ایرانی هم نرساند، لذا کشتی گیر ما که باقدرت حاضر می شد، ناگهان به دلیل یک فن که قبلا جایز بوده، ولی فیلا آن را مردود کرده، شکست می خورد. الیته مزدوران داخلی هم، با سرو صدا آن را پوشش می دادند، تا جریان ضدورزشی بودن: جمهوری اسلامی را تبلیغ کنند. عده ای هم در مقابل این تفریط، به افراط روی آوردند! سعی کردند همه چیز را در راه ورزش فدا کنند! ناگهان صداو سیما پر از برنامه ها و: شهرداری ها پر از طرح های عمرانی ورزشی شد. بطوریکه سالن ها و زمین های فراوانی ساخته شد، بدون اینکه ورزشکاری باشد. جنگ نرم حتی در دربی ها هم خود را نشان می داد: یعنی اغلب کسانی که به تماشا ی بازی می آمدند، به قصد تخریب اموال عمومی! و زمینه سازی آشوب شهری بود، که اصطلاحا آنها را تماشاگر نما می گفتند.  حنی جنبه های تخریب قومیتی نیز بوجود آمد: که در بازی های نراکنور با: پرسپولیس یا استقلال نمود پیدا می کرد. و یک جنگ بین تهران و: تبریز را تداعی می نمود! نه فقط در فوتبال که در کشتی هم، مثلا کرمانشاهی های با مازندرانی ها رقابت داشتند، ولی تماشاگر نماها و رسانه های معاند، سعی داشتند به تعصب قومی نسبت دهند. نماد دیگر جنگ نرم همین حوادث هست، که سالها بوده و بعد از این هم اتفاق خواهد افتاد، ولی می بینیم که چطور آن را معکوس جلوه داده، و با احساسات مردم بازی می کنند. با اینکه مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب، گناباد وجاهای دیگر، بالاترین آمار شرکت در: راهپیمایی 22بهمن را داشتند، دیگران را از آنها می ترسانند! و می خواهند فاز نظامی گذشته را، در فاز فرهنگی نداوم بخشند.

Soft War and Hard War!

As a human being has a body and soul, to destroy each one, a war was designed: a hard war and a soft war. In the hard battle, the human body disappears! Or damaged, but the soft war of spirit is reduced or destroyed. Which is more important, the revolutionaries say that the morale is, the weapon can be boosted by the enemy. It does not matter if there is no weapon; a revolutionary person confiscates his weapon from the enemy. Non-revolutionaries say: Fist on the sword is wrong. That is, the empty hand cannot be: it went to the gun warfare. And it"s about the militaristic worlds of the world that see their greatest profit in making and selling weapons. They want peace as armed. So we see that each one is better in one direction! In terms of the material world and the plundering of the property of the people, possession of the weapon is more important, since the grave can not do without a gun! But in terms of revolution, morale is more important. During the Islamic Republic, we first saw an enemy"s military invasion. It began with the assassination of the urban people and continued with light assaults on the borders: the provocation of the frontier to separatism continued until the imposition of a full-blown war, the so-called sacred defense. But after the enemy was defeated in the battlefields, the era of economic, cultural, political and social incitement began, people"s morale was eliminated, and they could compensate for military defeats. One of these aggressions was in the field of sports. In all international sports organizations, it was against Iran. An important element of their stance was: the issue of hijab for athletes and: the issue was the anti-Israeli nature of men. They changed all the rules! So :that the Iranians will not be able to implement it quickly and will fail in the field. For example, despite the fact that the free ship or polo and so on, it was Iranian, but Filla changed the rules and informed: Iranian wrestlers did not finish, so our wrestler, who was present with his might, suddenly became a fan of the former But Filla denied it and failed. The domestic mercenaries also cordially covered it to propagandize the anti-revolutionary nature of the Islamic Republic. Some people turned to extremes in the face of this situation! They tried to sacrifice everything in the way of sport! Suddenly, the radio and television programs were full of: the municipalities were full of sports development plans. So that there were many halls and fields, without being an athlete. The soft war was even present in the derby: most of those who watched the game, in order to destroy the public property! And grounded the urban turmoil, which was to say they were spectators. There were also aspects of ethnic destruction: they found in non-violent games with Persepolis or independence. And a war between Tehran and Tabriz! Not only in soccer that competed on the boat, such as Kermanshah with Mazandaran, but viewers and media outlets tried to attribute ethnic fanaticism. Another symbol of the soft war is these events, which have been for years and will happen afterwards, but we can see how they reverse it and play with people"s emotions. Although the people of Kermanshah, Sar-e-Pol-e Zahab, Gonabad and elsewhere had the highest attendance at the 22 Bahman march, they would scare others! And they want to make the last military phase in the last phase of the culture.

Soft War v? Hard War!

 

Bir insan?n b?d?ni v? ruhu var, h?r birini m?hv etm?k üçün bir müharib? haz?rlanm??d?: a??r bir müharib? v? yum?aq bir müharib?. A??r döyü?d?, insan b?d?ni yox olur! V? ya z?d?l?nmi?dir, amma yum?aq yum?aq müharib? döyü?ü azal?r v? ya m?hv edilir. Hans? daha vacibdir, devrimciler ruhun oldu?unu söyl?yir, silah?n dü?m?n t?r?find?n gücl?ndirilm?si mümkündür. Heç bir silah yox, inqilabi ??xs dü?m?nd?n silah?n? müsadir? edir. Qeyri-devrimciler deyirl?r: Q?l?nc üz?rind? yumruq yanl??d?r. Y?ni bo? bir ?l ola bilm?z: silah döyü?ün? getdi. V? silah istehsal? v? sat??? üçün ?n böyük g?lirl?rini gör?n dünyan?n militarist dünyalar?. Silah kimi sülh ist?yirl?r. Bel?likl?, h?r birimizin bir istiqam?td? daha yax?? oldu?unu görürük! Maddi dünya v? xalq?n ?mlak?n?n talan edilm?si bax?m?ndan silah?n saxlanmas? daha vacibdir, çünki q?bir silahs?z ?ll?rind?n g?l? bilm?z! Amma inqilab bax?m?ndan m?n?vi daha vacibdir. ?slam Respublikas?nda ilk d?f? bir dü?m?nin h?rbi i??al?n? gördük. B?l?diyy? Xalq sui-q?sd start v? separatizm üçün s?rh?dl?ri v? stimulla?d?r?lmas? s?rh?dind? stil hücumlar? il? müharib? davam adland?r?lm??d?r tam miqyasl? müharib? t?tbiq. Bu t?cavüzl?rd?n biri d? idman sah?sind? idi. Bütün beyn?lxalq idman t??kilatlar?nda ?rana qar?? idi. Onlar?n mövqeyinin mühüm elementi: qad?n idmanç?lar aras?nda hicab m?s?l?si v?: ki?il?r? qar?? ?srail m?s?l?si. Bütün qaydalar? d?yi?di! Bel?likl?, ?ranl?lar bunu tez bir zamanda h?yata keçir? bilm?y?c?kl?r v? bu sah?d? u?ursuz olacaqlar. M?s?l?n, gül?? v? ya polo is? bel?, ?ran yaranmas?, lakin FILA, ??rait d?yi?ib v? m?lumat: ?ran gül??çil?ri d? olmad?, gül??çi biz güclü an çünki art?q icaz? bir texnologiya bird?n idi Amma Filla bunu inkar etdi v? u?ursuz oldu. Daxili ?sg?rl?r ?slam Respublikas?ndak? anti-devrimcilik t?bi?tini t?bli? etm?k üçün d? onu s?mimi ??kild??hat? etdil?r. B?zi insanlar bu v?ziyy?t qar??s?nda a??r?l??a çevrildi! Onlar idman yolu il? h?r ?eyi qurban verm?y? çal??d?lar! Bird?n radio v? televiziya proqramlar? dolu idi: belediyeler idman inki?af planlar? il? dolu idi. Bel? ki, bir çox idmanç?m?z olmayan bir çox zal v? sah? var idi. Yum?aq müharib? d? derbid? bel? idi: ictimai ?mlak? m?hv etm?k üçün oyunu seyr ed?nl?rin ?ks?riyy?ti! ??h?r ?hval-ruhiyy?si, y?ni tama?aç? olduqlar?n? söyl?yirdi. Etnik m?hv edici c?h?tl?ri d? var idi: onlar Persepolis v? ya müst?qillik il? qeyri-zorak? oyunlarda tapd?lar. Tehran il? T?briz aras?ndak? müharib?! Yum?aq müharib?nin dig?r simvolu bir neç? ildir ki, ba? ver?c?k hadis?l?rdir, lakin sonradan ba? ver?c?k hadis?l?rdir, amma biz onu nec? d?yi?? bil?rik v? insanlar?n duy?ular? il? oynay?r?q. ba?qa Kermanshah v? Zahab B?li v? xalq? 22 Bahman mitinq ?irk?tl?rinin ?n çox idi, dig?rl?ri qorxulu olsa da! V? sonuncu h?rbi m?rh?l?ni m?d?niyy?tin son m?rh?l?sind? etm?k ist?yirl?r.




تاریخ : سه شنبه 96/12/1 | 9:46 عصر | ماهین نیوز : ماهین نیوز | نظر