سفارش تبلیغ
صبا

سیاسة الأرض المحروقة،

 هذه المرة فی الیمن المظلوم!

سیاسة الأرض المحروقة هی استراتیجیة عسکریة، وهو ما یعنی إزالة جمیع الموارد المتاحة للعدو. قد یکون من سیاسة القوة المطبقة على المهاجم، وقد تم الانتهاء من الأرض نفسها. هذا هو ضد السکیثیین، وکان داریوس المستخدمة. من هذه الاستراتیجیة فی الحرب العالمیة الثانیة: یتم تضمین أمریکا الحرب الأهلیة أیضا. على الرغم من أن وفقا للمادة 54 من اتفاقیة جنیف [1]، وتدمیر الإمدادات الغذائیة: مناطق الصراع المدنیة محظور، ولکن لا تزال تستخدم هذا الأسلوب، والجیش، وخاصة فی تواصل الیمن.

نظمت سیاسة الأرض المحروقة، استقرت تقریبا منذ عام 1940، واصلت فی أراضی المسلمین، بدایة من تدمیر أضرحة أئمة البقیع بدأت، ولأن لا أحد یجرؤ على الاحتجاج لم یکن، وأنهم جمیعا قال لا تدخل! واستمرت هذه السیاسة لجمیع الدول الإسلامیة، وسعود مباشر أو غیر مباشر.

   مباشرة، مثل تولید بیدق اضافیة طالبان، القاعدة، وداش أو غیر مباشر، هذا التدمیر والذبح فی أرض القبلة الأولى للمسلمین. بیانات عن الجماعات الإرهابیة مثل طالبان، وقدم مساعدات مالیة وأسلحة واضحا أنه حتى فی وجود الأمیر السعودی تنظیم القاعدة، کزعیم للعالم أن تتم الموافقة علیها.

  ولکن الوضع یختلف قلیلا من حرکة طالبان، والمملکة العربیة السعودیة لتدریب کان أصغر سنا. المعروفة باسم مهد حرکة طالبان فی باکستان، تم إنشاء ثلاثة آلاف المدارس بتمویل من المملکة العربیة السعودیة، ودعا الطلاب طالبان، أو کان اسمه الطلاب الوهابی. تقدمت أخیرا فی شکله النهائی، وداش هو قوات المرتزقة، وارتفاع الأجور فی العالم استأجرت. فی البلدان الإسلامیة، العسکری اضافیة Mnkhrf مثل العراق أو الناس: الکتائب اللبنانی استخدامها.

ولکن ماذا عن المملکة الخفیة، وهما من المدن الکبرى، استغرق الأمر سرا مکان فی مکة المکرمة والمدینة المنورة، وتدمیر المعالم الأثریة وبدأ القتال مع الإسلام الشیعی، والحاجة إلى دعم مجموعات من المسلمین، مما یسهم فی تدمیر المبانی، خفیة أو بعنوان المشاریع المنجزة. ومعظم هذه فی شکل القتالیة: الإسلام الشیعی کما تم إجراء التحویل.

   فی القبلة الأولى للمسلمین، وکان هذا الید الخفیة، وهناک تدمیر إسرائیل کانوا یساعدون، لأن أبدا فی المملکة العربیة السعودیة، أی هجوم عسکری على إسرائیل لم تشارک فی الاتفاق العسکری العربی. خلال ثمانی سنوات من إسرائیل، وتمت تغطیة جمیع المساعدات المالیة والعسکریة من المملکة العربیة السعودیة وأمریکا وانکلترا، حتى لا یسبب حساسیة المسلمین.

آل سعود، وتدمیر الرسومات الأولى للدین، والأعمال الدینیة جاء، ولهذا الغرض انه یحتاج الى "القیام بذلک بطرق مختلفة. ویمکن أن نلاحظ أن الکثیر من" أماکن الحج فی مکة المکرمة والمدینة المنورة، وخاصة مقبض النبی، وقد بنیت خلال الهیمنة العثمانیة، ولکن الجمع بینهما: لم یکن السیاق التاریخی. أنه فی 1362 ذهبت فی رحلة حج إلى مکة، حارة بنی هاشم فی ذلک الوقت، وهناک العدید من المعالم التاریخیة. لکن الآن کل تم تدمیره، مثل المستوطنات الیهودیة، وتحویلها إلى والشقق، والشارع أو الطریق السریع الجسر. فی الواقع، فإن سیاسة بناء المستوطنات على الآثار، وأول قبلة، وشریف القدس من مکة المکرمة مکة المکرمة والمدینة المنورة، والثانی، وکلاهما یتغذى من مصدر. والتی لا یمکن أن تکون غیر آل سعود. لأن الآخرین تفعل ذلک، ولکن لا معنى لبیت آل سعود، یعنی تدمیر الدین. ما هو الآن الیمن، والقیام بشکل واضح! موارد الغذاء والناس والمساجد والمواقع التاریخیة قنبلة.

سیاست زمین سوخته ،

 این بار در یمن مظلوم!

سیاست زمین سوخته یک استراتژی نظامی است، که به معنی از بین بردن تمامی منابع: در دسترس نیروی دشمن است . ممکن است این سیاست در مورد: نیروی مهاجمی اعمال گردد که، در زمین خودی در حال پیشروی است . سکاها از این روش بر ضدداریوش بزرگ استفاده نموده بودند . از این استراتژی در جنگ جهانی دوم و: جنگ داخلی آمریکا هم استفاده شده است . با وجود اینکه بر طبق ماده 54 کنوانسیون ژنو[1] ، از بین بردن ذخیره غذایی : غیرنظامیان مناطق درگیری ممنوع است ، اما همچنان استفاده از این روش نظامی، مخصوصا در یمن  ادامه دارد.

شکل سازمان یافته سیاست زمین سوخته، تقریبا از سال 1940ببعد، فقط در سرزمین های اسلامی ادامه یافته است، ابتدای آن از تخریب قبور ائمه در بقیع آغاز شده است، و چون هیچکس جرات اعتراض به خود نداد، و همه اعلام عدم دخالت کردند! این سیاست برای تمام ممالک اسلامی، و به دستور مستقیم یا غیر مستقیم آل سعود ادامه یافت.

   مستقیم مانند: ایجاد گرو ههای طالبان ، القاعده و داعش بوده و: غیر مستقیم مانند تخریب و کشتار در: سرزمین قبله اول و دوم مسلمانان  است. برای گرو ههای تروریستی مانند طالبان،  کمک های مالی و تسلیحاتی آشکار صورت می گرفت، که در موضوع القاعده حتی حضور شاهزاده سعودی، بعنوان رهبر شاخص آن مورد تایید همه جهانیان است.

  اما در مورد طالبان وضع کمی فرق می کرد، و عربستان به سمت تربیت نیرو های جوان تر رفت. در پاکستان که به مهد طالبان معروف است، سه هزا مدرسه با بودجه عربستان تاسیس شد، و دانش آموزان آنجا را بنام طالبان، یا طلبه های وهابی نامگذاری کردند. وبالاخره شکل پیشرفته و نهایی آن، گروه داعش است که از همه سراسر جهان، نیروهای مزدور را، با دستمزد های بالا استخدام کردند. در میان کشورهای اسلامی هم ، از گرو ههای منخرف مانند: افراد بعثی عراق یا: فالانژ های لبنان استفاده کردند.

اما در مورد دست های پنهان عربستان، در دو شهر مهم، این کار بطور مخفیانه صورت می گرفت: در مکه و مدینه، تخریب منابع و آثار تاریخی شروع شد، و چون برای مبارزه با اسلام شیعی، نیاز به پشتیبانی گروههای از مسلمانان داشتند، لذا کمک به تخریب این بناها را،  بصورت مخفی و یا تحت عنوان: پروژه های عمرانی انجام دادند. اغلب این ها هم در قالب مبارزه با: شیعه به عنوان بخش انحرافی اسلام انجام می شد.

   در قبله اول مسلمین، این دست پنهانی تر بود، یعنی برای تخریب آنجا از گروه صهیونیستی کمک گرفتند، به این دلیل  هرگز عربستان، کوچکترین تعرض نظامی به اسرائیل نکرد، و در پیمان های نظامی اعراب هم شرکت ننمود. در طول مدت هشتاد سال عمر اسرائیل، همه کمک های نظامی و مالی عربستان، تحت پوشش آمریکا و انگلستان انجام می گرفت، تا باعث حساسیت مسلمان ها نشود.

آل سعود از ابتدا با تقشه تخریب کل دین، و اثار دینی روی کار آمد، و برای این منظور نیاز داشت تا" از طرق مختلف این کار را انجام دهد. میتوان اشاره کرد که بخش اعظم" اماکن زیارتی در مکه و مدینه ، مخصوصا قبه پیامبر، در زمان تسلط عثمانی ها ساخته شده بود، ولی آنان دست به ترکیب: بافت های تاریخی نزده بودند. اینجانب که سال 1362 به زیارت خانه خدا رفته بودم، در آن زمان کوچه بنی هاشم ، و بسیاری از آثار تاریخی وجود داشت. اما اکنون همه آن ها تخریب شده و: مانند شهرک های صهیونیست نشین، تبدیل به آپارتمان ، خیایان یا پل و اتوبان شده است. درواقع سیاست شهرک سازی بر روی آثار تاریخی،  در قبله اول یعنی قدس شریف، و قبله دوم یعنی مکه و مدینه، هردو از یک منبع تغذیه می شوند. که به غیر از آل سعود نمی تواند باشد. چرا که برای دیگران این کار، هیچ معنی ندارد ولی برای آل سعود، معنی انهدام اساس دین و مذهب است.  کاری که هم اکنون در یمن، بطور آشکار انجام می دهد! منابع غذایی و مردم ،مساجد و  اماکن تاریخی را بمباران می کند.

 

 


» نظر

به همین مناسبت مراسم جشن و سرور در سراسر کشور بر قرار می باشد

ولادت باسعادت امام محمد باقر را تبریک و تهنیت عرض می کنیم

 

به همین مناسبت مراسم جشن و سرور در سراسر کشور بر قرار می باشد

گرچه در این ایام شاهد وحشیگری عده ای هستیم که سیاست زمین سوخته را در یمن دنبال می کنند و فکر می کنند خودشان تمدن جدید را ساخته اند و حالا که دیگر کسی آن ها را نمی خواهد همه چیز را خراب می کنند تا انتقام خود را از تارخ بگیرند و این سیاست از فلسطین قبله اول و مکه قبله دوم شروع شد و چون جلوی آن را نگرفتند تا امروز ادامه دارد و تا موقعی که همه بیطرف باشند و بگویندما دخالت نمی کنیم ادامه دارد


» نظر

الیمن بناء! اننا سنحقق ذلک أفضل من ذی قبل.

السماح سوف العدو اقول لکم کل شیء، ولا شیء یجب القیام به، وقال انه سیکون فی کل وقت، ونحن سوف تتحول. السماح تدمر کل شیء! نحن Hvahym مبنى جدید، ولکن هذا شیء آخر القیام به: تخریب ذلک الحق. الحیاة بحیث عدونا هو سیء وجعلها أفضل وأکثر جمالا من الأولى، ولکن لبناء شیء لنا! والمخولة لنا، ولیس الأجانب

الاسلامیة فی ایران والخبرة، اجتاز بنجاح. وبالنسبة للآخرین، کل من الیمن وأفغانستان ولبنان وسوریا والعراق التی فتحت. هذا هو السبب فی طبیعة العدو: لقد حان الوقت بالنسبة لنا لضرب، والآن لالخراب، فإنه یضع علینا صالح ویعتقد أننا بحاجة له! کل الأشیاء التی تم تدمیرها، لإظهار الکراهیة، ولکن الشعب الیمنی یعرف کل شیء، ونتطلع إلى إعادة بناء غیاب السعودیة وأمریکا.

الیمنیین تلمع مثل جوهرة أن یتم تشجیع حتى قادتهم على الوقوف، لمدة ثلاثة أسابیع زعیم غیاب أنصار الله، تبین. فکر زعیم أنصار الله أن الشعب فی هجمات وحشیة فی المملکة العربیة السعودیة، سیتم بالضیق، من دینهم، وأنها ستکون! وبالتالی الامتناع عن التحدث والکلام، ولکن قوة الشعب الیمنی فی غضون ثلاثة أسابیع، وقالت انها کانت سعیدة جدا لدرجة أنه ظهر فی الأماکن العامة، وذکر خطابا ملتهبا.

     على الرغم من أن ما فعله فی الأیام القلیلة الماضیة، على السؤال المطروح، ولکن یخیب لهم، والشعب الیمنی متقدما بفارق کبیر من قادتهم، وربما أکثر القادة للتفکیر فی حیاتهم الخاصة، ولکن حتى الناس لا یخشى على حیاته. ومن المتوقع أن یوم الجمعة، صلاة الجمعة خوفا على حیاتهم وترک الجماعة، وجاء الاحتجاجات وسخر العدو.

کان لدیه هذا الإیمان فی شعب الیمن، وقفوا مثل الجبل أمام المشکلة، وألا تنشغل. الیوم، فهی طریقة بالفخر واضحة لمتابعة، والمملکة العربیة السعودیة لمعرفة عدوک. وقریبا سوف تحریر المقدسات المقدسة، وسیتم إرسال بیت آل سعود إلى الجحیم.

المقاومة الیمنیین حتى بالنسبة للأشخاص فی المملکة العربیة السعودیة کان الملهم، وجدوا أیضا أنه کلما ارتفع اللون الأسود، وحکومة المملکة العربیة السعودیة والمنزل هو قذر، فعلوا کل ما فی وسعها لشعب لتقدیم الشکر، ولکن کل ذلک وکان السبب أن طلعة جویة ومقاتل: الخوف من الطیران على ارتفاعات عالیة، وذلک بدعم من طائرات مقاتلة الولایات المتحدة، التی کانت تستخدم ما یصل.

    جنبا إلى جنب مع حکومة المملکة العربیة السعودیة وشعب أمریکا، وجدت أن سندان کمة، مجرد تسلیم وقوعه، وسندان لا یزال راسخا فی مکانه. حتى زعیم أنصار الله معا، یستیقظ ویدرک أن الناس جادون وقتا ممتعا مع مصیرهم.

إذا کان شعار المقاومة بالأمس فقط، والیوم تستطیع أن ترى أدناه: قنبلة السعودیة قوة وفیرة، ورغبة العدو لفترة النهائی أن أقول، للوفاء قبورهم. تعلمت المثقفین أن التاریخ لن یعود، وإذا کنت تعتقد أنهم یریدون البقاء، یجب أن نفهم اللغة، والتاریخ، ولیس فقط فی الفعل، والتی هی فی طلیعة.

وهم یعرفون الفرق بین الشعب الیمنی: شعب مصر فی ما کان، والسبب الذی جعل الناس یتراجع إلى مصر، ولکن لیس هذا هو الشعب الیمنی؟ المفتاح الوحید لنجاحها، ویعتقد فی الإسلام، والنبی وأسرته. ماذا فعل المصریین، تلیها أوامر البیع بالتجزئة: الناصرة تم المستنیر، إذا کان هذا هو داش الأول قاتل، وفاز، ولکن الدعم الشعبی لمحمد مرسی داش، وأظهر أنه لا یزال للفوز غیر مستعد

یمن را خواهیم ساخت! بهتر از قبل  هم خواهیم ساخت.

بگذار دشمن هرچه می خواهد بگوید، و هرکاری می خواهد بکند، دوران او تمام خواهد شد، و نوبت ما خواهد رسید. بگذار همه چیز را خراب کند!  ما همه را از نو حواهیم ساخت، کار دیگری جز این نداریم تا: خرابکاری آن ها را درست کنیم . زندگی یعنی همین که : دشمن خراب کند و ما بسازیم، آن هم از اول بهتر و زیبا تر، اما چیزی بسازیم که برای خودمان باشد! و منت بیگانگان بر سر ما نباشد

این را ایران اسلامی تجربه کرده و: با افتخار از آن عبور نموده است. و راه برای دیگران، چه از یمن و افعانستان ، چه لبنان و سوریه وعراق باز کرده است. ذات دشمن در همین است که: یکبار برای ساختن آن ها به ما ضربه زد، حالا هم برای خراب کردن آن ها، بر سر ما منت می گذارد و فکر می کند محتاج او هستیم! همه آن چیز هایی که ساخته اند خراب می کنند، تا کینه خود را نشان دهند، اما مردم یمن همه این ها را می دانند، و منتظر بازسازی آن ها، بدون حضور عربستان و آمریکا هستند.

مردم یمن چون گوهری تابناک هستند که : حتی رهبران خود را هم به ایستادگی تشویق می کنند، غیبت سه هفته ای رهبر انصار الله، این را نشان داد. رهبر انصار الله فکر می کرد که: مردم در اثر حملات وحشیانه عربستان، ناراحت خواهند شد و، از دین و مذهب خود دست خواهند کشید! و لذا از صحبت و سخنرانی خود داری کرد، ولی مقاومت مردم یمن دراین سه هفته، چنان او را خوشحال کرد که در انظار عمومی ظاهر شد، و سخنان آتشین را بیان کرد.

     هرچند نبود او در این چند روز، برای مردم سوال ایجاد کرد، ولی هرگز آن ها را نا امید نکرد، مردم یمن بسیار جلوتر از رهبران خود هستند، شاید رهبران بیشتر به فکر جان خود بودند، ولی مردم حتی از جان خود نترسیدند. درست در جمعه هایی که انتظار می رفت: از ترس جان خود نماز جمعه و جماعت را ترک کنند، آمدند و تظاهرات کردند و دشمن را به مسخره گرفتند.

خداوند چنان ایمانی به مردم یمن داد، که آن ها چون کوه در مقابل مشکلات ایستادند، و ناراحت نشدند . امروز دیگر سرافراز هستند و راه روشن خود را دنبال می کنند، عربستان و آل سعود را دشمن خود می دانند. و بزودی حرمین شریفین را آزاد خواهند کرد، و آل سعود را به جهنم خواهند فرستاد.

مقاومت مردم یمن حتی برای: مردم داخل عربستان هم الهام بخش بود،  آن ها هم فهمیدند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست، و دولت عربستان و خاندان کثیف آل سعود، هرچه توانستند انجام دادند تا: مردم یمن را منصرف کنند، ولی همه قدرت آن ها همین بود: چند سورتی پرواز جنگنده هایی که: از ترس مردم در ارتفاعات بالا پرواز می کردند، و از حمایت جنگنده های آمریکایی، در آن بالا ها استفاده می کردند.

    مردم عربستان همزمان با دولت آل سعود و آمریکا، فهمیدند که مشت زدن بر سندان، فقط دست آن ها را می شکند، و سندان همچنان محکم بر جای خودش است. حتی رهبران جنبش انصار الله هم، از خواب بیدار شدند و فهمیدند که: مردم جدی هستند و با سرنوشت خود شوخی ندارند.

اگر تا دیروز فقط شعار مقاومت می دادند، امروز دیدند که می توانند زیر: بمب های فراوان عربستان هم مقاومت کنند، و آرزوی دشمن را برای: یک آخ گفتن هم، به گور شان برسانند.  روشنفکران هم فهمیدند که تاریخ، هرگز به عقب بر نمی گردد، و اگر خوب فکر کنند و بخواهند بمانند، باید زبان تاریخ را بفهمند، و نه تنها به آن عمل کنند، که در ان پیشتاز باشند.

 

آن ها بدانند که فرق مردم یمن با: مردم مصر در چه بود، و چرا مردم مصر عقب نشینی کردند، اما مردم یمن این طور نبودند؟  تنها رمز پیروزی آنان، اعتقاد به اسلام ، پیامبر و خاندان او بود. چیزی که مصری ها نداشتند، و به دنبال خرده فرمایش های: روشنفکرانه ناصری ها بودند!اگر آن ها از ابتدا با داعش مبارزه می کردند، پیروز می شدند ولی حمایت علنی: محمد مرسی از داعش، نشان داد که هنوز آن ها، برای پیروزی آماده نبودند 


» نظر

الشهید إوینی ، وهذا یعنی الفن الثامن!

الجهاد فی التلفزیون والإذاعة، وکان مهمة هامة، لمحتوى البرامج. وبهذه الطریقة، لا یوجد سوى طریقة واحدة على أهمیة العمل الذی تم القیام به لإثبات، وهذا هو مصدر الحیاة والدم فی هذا السبیل. إیفین الشهید المخابرات عالیة، والنخبة حقا من وقته، وکان من المفهوم، لذلک، رفضت الإدلاء بشهادته فی بیت الله قریب! وقالت إنه یجب أن یقتل فی ساحة المعرکة.

 انه جریمة قتل وحشیة عام 1372: الخونة الأضرحة من الحجاج الإیرانیین، کان قادرا على الانضمام الى طلیعة: الاحتجاجات ضد الشعب الإسرائیلی، وبیت الله الحرام، جون یشتری بندقیة و، بالإضافة إلى بیت الله شهید، ولکن لم یکن لمهمتها. Avini الشهید لأنه کان البعض، وهذا لا یهم کثیرا أن یفخر.

   الیوم، والجمیع یعرف أن أسهل شیء فی الحرب، والأسلحة وتذهب إلى المیدان، ولکن بعد تاریخ المغادرة، وهناک مضاعفات التی قد یکون من المفید التقاط هذا السلاح، وهو یسعى لبناء بطلا، أو على أنها القتل الأعمى وأسقطت ثورة ضد الحضارة منه. الحق الآن نراه على الشعب الأعزل من الیمن تسمى الإرهابیین وتسلیحهم على الأسنان وآل سعود، خادم الحرمین.

    هذه خدعة سحریة أو المعاصرة، والثامنة واحد فقط من الفن یمکن أن تفعل مثل هذا الشیء. إیفین الشهید انتقاده الصریح جدا من الفن السابع، خط أحمر، حتى الأمناء من الفن السابع، فإنها یمکن مصادرته. نظرة بسیطة على التلفزیون ضد القاعدة، والقاعدة أن یکون السینما والتلفزیون جعل داعیة للإسلام. فی حین أن الفیلم المستقطب لمحاربة الإسلام قد أصبح. والبعض الآخر لا یزال مدیرا للسینما والتلفزیون والتحدث مع Hqd والکراهیة.

لفهم أهمیة هذا، نحن بحاجة إلى معرفة مهرجان الفیلم، الذی بدأ فی کان، کان هدفهم أن الاستیلاء والأفلام مکافحة الثقافیة، على الرغم من دون نجاح یذکر على السجادة الحمراء! وکان یقول عن ذلک المکان، حیث قالوا، وأخذ باسم حریة التعبیر. السیاسة الثقافیة ضدها، وذلک أساسا لمکافحة الصحوة الإسلامیة وتجدید الدینی الإنسان الحیاة.

    تم تقدیمهم إلى المکان الذی یرمز إلى حفل توزیع جوائز الأوسکار، کان الدعارة امرأة متزوجة، الذین لدیهم أعلى أشیاء غیر أخلاقیة، ومعظم الأفلام: قد لعبت الاباحیة. الممثل دان الرجل مع امرأة أشار إلى أن کمیة التنسیق بینهما هو ما یصل الى السینما غیر الإیرانیین حیث تزدهر، فی حین أن التلفزیون الایرانیة، وهی هیئة یمکن أن یقف ضد کل الهجمات الخروج. وأشرطة الفیدیو والمنتجات اللطیفة التی تقدم الإنسانیة. وجمیع وثائق المنتج لأمثال إیفین.

     أوین عرف الشهید: یجب أن تکون ثقافة الدم الجبهة، وکان من المفهوم من الشهید مطهری، فقط من أجل کتبه، اغتیل أمام منزله، أم المذبح الذی شهداء فقط، نصلی من أجل الموتى. وکان هذا الخیار الصحیح! الحدیث یخبرنا بأن بیت الله هو محترم، ولکن مع کل Zmtsh: سمعة تقی، هو الحجر الأسود.

إذا کانت السینما والتلفزیون، المتدینین، لتدمیر، ورمی أسفل الشهداء، هی أفضل مکان للبقاء، وعند التقاء التلفزیون والشهداء، الشهید. ویقول زملاؤه ساقه فی انفجار لغم أرضی، تم فصله عن جسده وکان لدینا لوضعها على صدره! ولکن کان یصلی فقط وطلب من الله، یغفر ذنوبکم والشهید Mhsvbsh. وکان ذلک عندما ذهب الحزم Arabia"ve: وقال شهادة صوته انه لم یکن هناک مکان هنا.

شهید آوینی، هنر هشتم را معنی کرد!

گروه جهاد در صدا و سیما، یک رسالت مهم داشت و آن، اسلامی کردن محتوای برنامه ها بود. لذا در این راه فقط یک راه وجود داشت تا: اهمیت کاری را که انجام میداد اثبات کند، و آن از جان مایه گذاشتن و: خون دادن در این راه بود. شهید آوینی با هوش بالایی که داشت، و حقیقتا نخبه زمان خود بود، این را فهمیده بود و لذا، حاضر نشد در کنار خانه خدا به شهادت برسد! و با خود گفت: من باید در میدان جنگ به شهادت برسم.

 وی که در سال 1372 در کشتار وحشیانه: خائن الحرمین از زائران ایرانی، حضور داشت  می توانست با: پیوستن به صف مقدم :تظاهرات ضد صهیونیستی ایرانیان، در بیت الله الحرام، یک گلوله به جان بخرد و: در کنار خانه خدا شهید شود، ولی این برای او رسالت محسوب نمی شد. زیرا شهید آوینی فکر دیگری در سر داشت، که اینهمه افتخار در مقابل آن اهمیتی نداشت.

   امروزه همه میدانند که: ساده ترین کار در جنگ، سلاح برداشتن و به میدان رفتن است، اما در پس این حرکت تاریخی، پیچیدگی هایی وجود دارد که ممکن است: ارزش این سلاح  برداشتن را بالا ببرد، از مبارز یک قهرمان بسازد، و یا آن را در حد یک قتل کور پاین آورده و: یک شورشی ضد تمدن از آن بسازد. همین الان می بینیم مردم بی دفاع یمن، تروریست خطاب می شوند، و آل سعود تا دندان مسلح، خادم الحرمین.

    و این شعبده بازی یا جادوی قرن معاصر است، و کسی جز هنر هشتم چنین کاری نمی تواند بکند. شهید آوینی با انتقادات بسیار صریح از هنر هفتم، توانست خط قرمزی ایجاد کند، تا متولیان  از دور خارج شده هنر هفتم، نتوانند آن را مصادره کنند. در یک نگاه ساده توانست حاکمیت تلویزیون را برعلیه : حاکمیت سینما بشوراند، و از تلویزیون ابزاری مدافع اسلام بسازد. در حالیکه سینما به قطبی برای: مبارزه با اسلام تبدیل شده بود. و هنوز هم افرادی چون مدیر خانه سینما، با حقد و کینه از تلویزیون صحبت می کنند.

برای درک اهمیت مطلب، ما باید بدانیم جشنواره های سینمایی، که از جشنواره کن آغاز شد، هدف ان ها این بود که: فیلمهای توقیفی و ضد فرهنگی را، بر بالای فرش قرمز بنشانند! و سخن هایی که جایی برای گفتن نداشتند، در انجا گفته شوند، و نام آن را آزادی بیان گذاشتند. خط مشی های ضد فرهنگی آن، عمدتا برای مبارزه با بیداری اسلامی و تجدید حیات دینی بشر بود.

    آنها کار را به جایی رسانده بودند که: سمبل اسکار، روسپیگری  زن شوهرداری شد، که بالاترین کارهای خلاف اخلاقی را داشته، و بیشترین فیلم های: پورنوگرافی را بازی کرده بود.  دست دان هنرپیشه مرد ایرانی، با چنین زنی نشان داد که: چه مقدار هماهنگی بین آن ها وجود دارد، تا سینمای ایران را به نا کجا اباد ببرند، و این در حالی بود که صدا وسیما، یک تنه درمقابل تمام این هجوم ها ایستادگی می کرد. و فیلم ها و محصولات نجیب را تحویل جامعه بشری می داد. و همه اینها محصول: مستند سازی های امثال آوینی بود.

     شهید آوینی می دانست در: جبهه فرهنگی هم باید خون داد، و این را از شهید مطهری فهمیده بود، که فقط بخاطر کتاب هایش، او را در مقابل منزلش ترور کردند، و یا شهدای محراب که فقط، به خاطر نماز خواندن کشته شدند. و این انتخاب او درست بود! احادیث ما هم می گوید که :خانه خدا بسیار محترم است، ولی با همه این عظمتش در مقابل: آبروی مومن، سنگ سیاهی بیش نیست.

اگر قرار است که سینما و تلویزیون،  دین مردم را از بین ببرد، و زحمات شهیدان را بر باد دهد، چه بهتر که همانجا بماند، و در نقطه تلاقی تلویزیون و شهدا، شهید شود. همکاران او می گویند: پایش در اثر انفجار مین، از بدنش جدا شده بود و ما، مجبور شدیم آن را روی سینه اش بگذاریم! ولی او فقط دعا می کرد و از خدا می خواست: گناهانش را ببخشد و شهید محسوب ش کند. و این همانی بود که وقتی تیرهای سعودی، به سوی ش می رفت و: شهادت صدایش می کرد، گفته بود نه اینجا جایش نیست.

 

 


» نظر

قتال مع السعودیه من اوجب واجبات

کافر حربی بودن آل سعود

 

اکنون برهمه جهان آشکار شده که آل سعود یک قوم کافر حربی است و کشتن یا ساقط کردن آن ها لازم و واجب است 

براساس فتوای ایه الله جوادی آملی و دیگران که از تریبون نماز جمعه اعلام شد کشتن و ساقط کردن آلسعود جهاد اکبر است 

 

اجرکم عندالله القوی

 

+ تنظیم گزارش وخبر  شنبه بیست و نهم فروردین 1394ساعت 9:9  توسط سید احمد حسینی ماهینی   |  نظر بدهید

 

 

زنده باد یاد شهیدان بیت الله الجرام

 

در مجلس بزرگداشت شهید آوینی مطرح شد"

ایشان در زمان کشتار حجاج  ایرانی توسط خائن الحرمین در کنار خانه خدا حضور داشتند و عدد شهدارا 400نفر اعلام کردند که هیچگاه برای این شهدا سالگرد گذاشته نشد و مزدوران عربستان در ایران آن را به فراموشی سپردند 

 

مرگ بر آل سعود و مزدوران او در ایران در هر لباسی که هستند


» نظر

فتوای جهاد با آل سعود

کافر حربی بودن آل سعود

 

اکنون برهمه جهان آشکار شده که آل سعود یک قوم کافر حربی است و کشتن یا ساقط کردن آن ها لازم و واجب است 

براساس فتوای ایه الله جوادی آملی و دیگران که از تریبون نماز جمعه اعلام شد کشتن و ساقط کردن آلسعود جهاد اکبر است 

 

اجرکم عندالله القوی

 

+ تنظیم گزارش وخبر  شنبه بیست و نهم فروردین 1394ساعت 9:9  توسط سید احمد حسینی ماهینی   |  نظر بدهید

 

 

زنده باد یاد شهیدان بیت الله الجرام

 

در مجلس بزرگداشت شهید آوینی مطرح شد"

ایشان در زمان کشتار حجاج  ایرانی توسط خائن الحرمین در کنار خانه خدا حضور داشتند و عدد شهدارا 400نفر اعلام کردند که هیچگاه برای این شهدا سالگرد گذاشته نشد و مزدوران عربستان در ایران آن را به فراموشی سپردند 

 

مرگ بر آل سعود و مزدوران او در ایران در هر لباسی که هستند


» نظر

هو سبب البطالة بنسبة یرتدون بشکل غیر صحیح.

    قد یبدو أن هذا هو السبب والنتیجة العلاقة بین البلدین، والسبب الآخر! ولکن المبدأ واحد یقول کل شیء یمکن أن یکون فعالا فی کل شیء، ویکون مجرد لأنها من أصل الرقم. ان الذین یعتقدون، على سبیل المثال، وتلوث الهواء العادم السیارات، وتلوث الهواء من خلال طرد الغیوم، وکان المطر منخفضة، وانخفاض هطول الأمطار تسبب بظهور غرامة GZD؟ والطازجة! وسوف یسبب ثقب الأوزون.

     وقالت طهران الجمعة ان نعتقد أنها سوف القضاء على الفساد، والحجاب السیئ هو واحد من الفساد. وإذا کان بعض القول بأن هذا العمل لیس لفرض طریقتهم الخاصة. لا، لیس لأنها سیاسة سیئة أن یعرض للخطر سلامة الحاجز، ودون أن یعرفوا الحجاب سیئة، الإسلام وکشر النظام الإسلامی.

نستطیع أن نقول: بطالة الشباب هی السبب الرئیسی الحجاب سیئة! نحن لا نعرف من فعل کل شیء الیمین والیسار فقط هذا اللباس؟ ولکن یرتدی بشکل غیر صحیح على کل هذه المشاکل التی لم تحل، مثل البطالة والتضخم. وتقول فاطمة رفع علیه الصلاة والسلام سئل الإمام علی عن أی شیء فی حیاتی، لأننی لا یمکن أن یکون أی شیء أرید، والتی یمکن أن توفر بالخجل.

  الآن الحجاب سیئة ماذا یقول؟ لدیهم کل ما ترید، هو الحق فی الجبهة من وجهة نظر التربیة الإسلامیة، وهی أعلى وأغلى المجوهرات، واللباس الأفضل والأکثر Lamd ترید. بالطبع إذا کانت لا تصل إلى الشخصیات الأخرى، ولکن یطلب ذلک، والحب الشباب والحب ما یمکنک القیام به؟ هل تعمل فی الکرامة والحقوق: المطالب الیومیة للعامل؟

    حتى وصل الأمر إلى غسل الأموال والتهریب والقرصنة والمخدرات غیر المشروعة هو، لمن المال کبیر حتى سیدتها، والدافع لجمیع الجرائم والفساد والدعارة و. الشباب هو نظیفة والمبستر، والتی حتى أمام منزل والده، لا یدخنون السجائر، وفجأة یوم واحد، تصبح أکبر الفساد فی البلاد! هو الدافع هو ویرید أن لا داعی الحبیب.

وهذا یعنی أنه لا توجد دوافع أخرى، کل من الاختلاس أو السرقة أو الرشوة لا تغطی، الأم مریضة، فلماذا لا تسرق، لأن معظم الآباء أو الأمهات لیسوا راضین عن العمل. ولکن لا شریک الزواج أو الأصدقاء! وهذا ما حث وبشرف وکل ما ترید، وشعارهم هو: سوف تفعل أی شیء من أجل المال! وإذا کنت لا محاولة! لذا ثقافة اللباس، بدایة کشر لجمیع القواعد، والعقد الاستلقاء فی القتال اللباس، انتشرت لجمیع القواعد.

ولذلک فإن الإعانات التی الحکومة أو الصحافة، ومع ذلک، فإنه یقال أحیانا إن النساء لا یبحثون Yalli وTlly والأزواج والآباء لا ننصح أنه فی أی الطریقة التی یمکن أن تشوه ثائق الدخل، ولیس مرة واحدة، ولکنها مدعومة عدد قلیل من القنوات.

  مع هذا، فإن الحکومة هی أیضا فی غایة البساطة. یمکن أن یکون ذلک الأسرة، والجراحة التجمیلیة للأنف أو الجلد تفعل ذلک، وهی عائلات موسرة أن أعرف! بالنسبة لشخص یومیا أو أسبوعیا، أو الأضرار التی لحقت مسمار الوشم، أو تجمیل الأنف، والأسماک والقط قد أکل 50 ألف الدعم تومین أو فی کلمات الأئمة أن أقول للفقراء، ولیس المیزانیة؟ المیزانیة، لماذا المکافآت الفلکیة ورواتب ملیار إلى البعثات الأجنبیة، ولکن المال لیس هو المال لإصلاح وتجهیز المستشفى؟

وهناک إحصاءات بسیطة من عملیة تجمیل الأنف والجمال تظهر ما مجموعة کبیرة من الناس الذین هم بطن الملیء، مفاجأة مجرد أن الطرف بهم لیست نسر! دفع أسعار أعلى لتقدیم خدمة أفضل، وعلى الرغم من أن الوقت اللازم للقیام بذلک!

البدانة لیست مرضا، فمن المألوف فی هذه الأیام، ویأکل کل میزانیة المعدات الطبیة والتکلفة والإعلان، ماذا یعنی هذا؟ هل هذا یعنی عدم تناول الطعام وتناول؟ نعم، ولکن أین هو سماع؟

بیکاری معلول بد حجابی است.

    ممکن است مشکل به نظر برسد که: بین این دو رابطه علت و معلولی بر قرار است، و یکی علت دیگری است! ولی یک اصل علمی می گوید: همه چیز می تواند در همه چیز موثر باشد،  و فقط باید آن را کشف کرد. مثلا چه کسی باور می کرد: دود اتومبیل باعث آلودگی هوا شود، و آلودگی هوا با فراری دادن ابرها، باعث کم باریدن شده،  و بارش کم باعث پیدایش ریز گزد ها شود؟ و تازه! باعث سوراخ شدن لایه اوزون هم بشود.

     امام جمعه موقت تهران گفت که: باور کنید می شود فساد را ریشه کن کرد، و بد حجابی هم یکی از امور فساد است. و اگر برخی ها می گویند این روش کار ساز نیست، روش خودشان را اعمال کنند. بی  تفاوت نباشند، چون بد حجابی امنیت سیاسی را هم به خطر می اندازد، و بد حجاب در واقع بدون اینکه بداند، دهن کجی به اسلام و نظام اسلامی می کند.

ما نیز می توانیم بگوییم: بد حجابی عامل اصلی بیکاری جوانان است!  کسی نگوید مگر همه کار های ما، درست شده و فقط مانده این بدحجابی؟  بلکه بد حجابی اساس همه این مشکلات حل نشده، از جمله بیکاری و تورم است. درجاییکه فاطمه زهرا سلام الله علیها می گوید: من در طول زندگی چیزی از حضرت علی ع نخواستم، زیرا گفتم ممکن است چیزی بخواهم،که  نتواند فراهم کند و خجالت بکشد.

  حالا بد حجاب ها چه می گویند؟ آن ها همه چیز می خواهند، یعنی درست در نقظه مقابل تربیت اسلامی هستند، بالاترین و گرانترین جواهرات را ، بهترین و آلامدترین لباس ها را می خواهند. البته اگر دستشان نمی رسد حرف دیگری است، ولی خواسته آن ها این است، و جوان علاقمند و عاشق چه می تواند بکند؟ آیا کار های شرافتمندانه و حقوق :کارگری یا کارمندی کفاف این خواسته ها را می دهد ؟

    لذا به سراغ پولشویی، قاچاق، دزدی و مواد مخدر می رود، تا با یک پول کلان به سراغ معشوقه برود، و همین خواسته انگیزه تمام جنایت ها ، فساد ها و فحشا ها می شود. یعنی یک جوان پاک و پاستوریزه ، که در خانه پدری حتی جلوی پدرش، سیگار هم نمی کشید ناگهان یک روزه، تبدیل به بزرگترین اختلاس کننده کشور می شود! و انگیزه او فقط خواسته ناروای معشوق است.

یعنی هیچ انگیزه دیگری، این همه اختلاس، دزدی یا رشوه را نمی پوشاند، مریضی پدر یا مادر، هیچوقت علت اینهمه دزدی ها نیست، زیرا اغلب پدران یا مادران، راضی به این کار نیستند. اما همسران و یا دوستان بدون ازدواج! چنین چیزی را مصرانه و: با افتخار تمام می خواهند و: شعار آن ها این است: برای پول باید هر کاری کرد! و اگر نکنی بی عرضه هستی !بنا بر این فرهنگ بدحجابی، به معنی آغاز دهن کجی به تمام احکام اسلامی است، و عقده های فرو خفته آنان در مبارزه با حجاب، به تمام احکام اسلامی گسترش پیدا می کند.

همین بحث یارانه ها که، دولت یا مطبوعات هرچند گاهی مطرح می کنند، اگر دختران و زنان به دنبال یللی و تللی نباشند، به شوهران و پدران خود توصیه نمی کنند که: به هرشکلی شده اسناد درآمدی را مخدوش کنند تا بتوانند: نه یکبار، بلکه از چند کانال یارانه بگیرند.

  البته با این کار، راه دولت هم بسیار ساده است. آن ها می توانند خانواده هایی را که: عمل زیبایی بینی یا پوست وغیره انجام می دهند، جزو خانواده های مرفه بدانند! زیرا کسی که روزانه  یا هفتگی، اقدام به تتو زدن یا کاشت ناخن، یا جراحی بینی می کند، ماهی 50هزار تومن یارانه را خورده و قی کرده !یا به قول امام جمعه: می گویند برای فقرا بودجه نیست؟ بودجه هست،  چرا برای پاداش های نجومی ، حقوق های میلیاردی و حق ماموریت های ارزی، پول هست ولی برای تعمیر بیمارستان و تجهیز آن پول نیست؟

یک آمار ساده از جراحی بینی و: زیبایی نشان می دهد که چه گروه عظیمی، از مردم آنقدر شکم سیر هستند که، فقط ناراحتی آن ها عقابی نبودن نوک بینی شان هست! بیشترین و بالاترین قیمت را می پردازند تا: بهتر عمل شوند و: هرچند بار هم لازم باشد، این کار را می کنند!

اصلا بیماری چاقی که این روز ها مد شده، و اینهمه تجهیزات پزشکی ،هرینه ها و بودجه تبلیغاتی را می خورد، به چه معنی است؟ آیا به معنی پرخوری و مصرف بالانیست ؟ بله اینطور است ولی کو گوش شنوا؟  

 

 


» نظر

السینما میت

کثیر من الناس یعیشون مثل فیلم مرة أخرى، لکنه قال بهروز أفخمی مهرجان الفیلم سما أن السینما هو میت! کما یموت أی فنان. على سبیل المثال، والشعر الفارسی الکلاسیکی میت، لأنه هو ذروة! أن واحد، ومع ذلک، هو شاعر موهوب، وعاصفة ثلجیة، تحت حافظ وسعدی، هو هادئ. السینما فی القرنین التاسع عشر والعشرین، لدیه کل حیاته، حتى الفوضى من 1990s فشل لاحیاء.

فی الواقع، أن الیوم یعیش فی اسم السینما والفن لیس فن العالم الرقمی السابع أو الثامن. الفیلم هو ذاهب مثل عقود مضت، هو میت وأن الإفراج عن المشاهد الفیلم یقف، لم تعد موجودة. کما هو الحال فی السینما والمسرح وحاول أن تقول ابنی، وبعد السینما والمسرح والسینما فی الوقت الحالی یحاول أن یقول هو ابنی والفضائیات، بحیث یکون لدیک لمساعدة السینما!

لکن الآخر یفکر فی الذهاب الى السینما، وسوف البذور لا کسر! بدلا من ذلک، ونحن نفضل الجلوس فی المنزل ومشاهدة الأفلام المنزلیة، وفی کل مرة کانوا یست مثیرة للاهتمام، أو تغییر القناة أو CD! أو أنها لا طهی الطعام، وحیاتهم الخاصة. أو الاستلقاء فی السریر ومشاهدة القنوات الفضائیة و، ورغبة منها بناء على الفیلم مع کل من تذهب الأسلحة إلى النوم.

ویمکن القول أن الثورة الإسلامیة کانت نقطة النهایة الموت، وهذا هو، لمنع بقاء السینما، والدعارة والفساد، وهذه نقطة النهایة المنطقیة للجثة هامدة من فیلم. بعد ان کان صحیحا أن التلفزیون ولد، وذهبت إلى البیت، وشجعت الکبیرة والصغیرة على الجلوس فی المنزل.

      وبطبیعة الحال، بعض الناس مغوی من حب السینما، أراد أن یعطی حیاة جدیدة للموتى نتن، وذلک کفن مسیحی، اشترى بعض شفتین والبیاض، وتأتی تبحث عن الموتى، وکان من صنع ما یصل إلیها، الناجین بزیارة عدیم اللون الأموات، لا الرطب ملابسک! وقال أن الآخرین Prrv بذیء، وقفت أمام الثورة الإسلامیة أن الفیلم هو ضد الثورة الإسلامیة، فی مقابل الفن والثقافة! الإمام الخمینی قد قال: نحن لا یعارض الدعارة ضد السینما!

لکنهم کانوا دولة أوروبیة، مثل أسلافه، نی، إذا کان أی شیء تکریم أسفل الخزانة فی البلاد یقم، بل هو المزاد عدة أیام، وشرب الخمر، ورأسه فی حضن لدینا أفضل: الآن تظهر أوسکار. وعلى الطرف الغربی من النبیذ الساخن، والاطفال المتعة.

و: ظلت طاقة التفریغ الکامل نفسها.

صناع السینما بحاجة إلى معرفة الیوم: الذهاب الى اتباع مفهوم السینما فی الخمسینات، أو التسعینات فی الغرب، لخداع أنفسهم. لأنه هو التاریخ أکثر وحشیة: الذاکرة على قید الحیاة، ناهیک عن أعتبر مرة أخرى! دائما الماضی هو الماضی، وینبغی التضحیة المستقبل لذلک. یجب أن یکون منارة لل: توضیح مستقبل المبنى، دون الحاجة للقیام بها.

ثمانیة الفن أو الفن الرقمی فی العالم، جنبا إلى جنب مع إیران، قد تغیر. الفن هو أکبر الثامنة من الفنون السبعة، لأن کل منهم فی مکانهم، وأنه هو مرة أخرى. الشعر والفن والموسیقى والعروض التقدیمیة والرسومات وقبل کل شیء، إلى مکان العمل وبجانبه، والجمهور هو جنون حتى عند قدمیها.

وقال عضو الفن الثامن، وألعاب الکمبیوتر، هی شیء من الفن السبع الماضیة منخفضة؟ القصة والشعر وملحمة الألعاب، وشخصیات الرسم احتیاجات متفوقة المشهد الرسومات! والأهم من ذلک، الشباب والأطفال الدماغ، 24 ساعة فی الیوم للعمل بها. فی حین فن سبعة، وکان کل واحد بعد ساعات قلیلة فقط من جمهور على الهواء مباشرة، کان الحصری لأنفسهم.

سینما مرده است

خیلی ها دوست دارند دوباره سینما زنده شود، ولی بهروز افخمی در جشنواره فیلم سما گفت: که سینما مرده است! همانطور که هر هنری می میرد. مثلا شعر فارسی به سبک کلاسیک مرده است، زیرا نقطه اوج دارد! یعنی هرکس هر چقدر هم، قریحه شاعری داشته باشد، و کولاک کند، زیر سایه حافظ و سعدی، حرفی برای گفتن ندارد. سینما هم در قرن نوزدهم و بیستم، عمر خود را تمام کرده است، حتی شلوغ کاری های دهه 1990هم نتوانسته آن را زنده کند.

در واقع چیزی که امروز بنام سینما زندگی می کند، هنر هفتم نیست بلکه هنر هشتم یا دنیای دیجیتال است. در واقع سینما رفتن مانند دهه های قبل، مرده است و تماشاگری که پای اکران سینما بایستد، دیگر وجود خارجی ندارد. همانطور که سال ها، تئاتر کوشید تا بگوید سینما فرزند من است، پس سینما همان تئاتر است، الان هم سینما می کوشد بگوید: تلویزیون و ماهواره فرزند من است، پس باید به سینما کمک کند!

اما دیگر کسی به فکر رفتن به سینما، و تخمه شکستن نیست! بلکه همه ترجیح می دهند در خانه بنشینند، و فیلم خانگی ببینند، و هر وقت هم دیدند جالب نیست، یا کانال را عوض کنند یا سی دی را! و یا اصلا بروند آشپزی کنند، و به زندگی خودشان برسند. و یا در رختخواب دراز بکشند، و ماهواره تماشا کنند و، با آرزوی هم اغوشی با آکتور فیلم بخواب بروند.

میتوان گفت انقلاب اسلامی، نقطه پایان این مرگ بود، یعنی با جلوگیری از ادامه حیات سینما، به عنوان فحشا و فساد، یک نقطه پایان منطقی بر جسد بی جان سینما گذاشت. بعد از آن بود که تلویزیون به معنی واقعی متولد شد، و به خانه ها رفت، و از کوچک و بزرگ را به نشستن در خانه تشویق کرد.

      البته عده ای فریفته و عشق سینما، خواستند جانی دوباره به مردار بد بو بدهند، لذا مانند مرده کش های مسیحی، مقداری سرخاب و سفیداب خریدند، و به دنبال این مرده آمده، و آن را بزک کردند تا : بازماندگان از دیدن روی بی رنگ مرده، شلوار خود را خیس نکنند! عده ای هم پر رو پررو، در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و گفتند که: انقلاب اسلامی با سینما مخالف است، یعنی با هنر و فرهنگ مخالف است! که امام خمینی ره به ناچار فرمود: ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالف هستیم!

ولی آن ها راهی دیار فرنگ شدند، تا مانند اجداد قجر خود، اگر چیزی هم ته خزانه غیرت این ملت باقی است، آن را حراج کنند و چند روزی باده بنوشند، و سرخود را در دامان از ما بهتران :کن  و اسکار بگذارند. و بر این سر گرم خود از باده غربی ها، نام سرگرمی کودکان و نوجوانان بگذارند.

اما بهر حال باید قبول کرد که سینما مرده است، و نباید برای آن دست و پا زد.البته همه میدانند که انسان مردنی، در لحظات آخر جان کندن، ناگهان فعال می شود و دست وپایی می زند، ولی این دست و پا زدن همان و: تخلیه کامل انرژی های باقی مانده همان.

امروز سینماگران باید بدانند: رفتن به دنبال مفهوم سینما در دهه پنجاه  ایران، یا دهه نود در غرب، گول زدن خود است.  زیرا تاریخ بی رحم تر از آن است که: یاد گذشته ها را زنده کند، چه رسد به اینکه آن را برگرداند! گذشته همیشه گذشته است، و نباید آینده را فدای آن کرد. بلکه باید از گذشته چراغی برای: روشن شدن راه آینده ساخت، بدون اینکه آن را با خود حمل کرد.

هنر هشتم یا هنر دیجیتال، در دنیا همزمان با ایران، دچار تحول شده است. هنر هشتم بزرگتر از هنر های هفتگانه است، زیرا همه آن ها را در خود جای داده، و بازهم جا دارد. شعر و نقاشی و موسیقی ونمایش و گرافیک و همه و همه را، به کار می گیرد و در کنار آن، مخاطب را هم تا پای جنون با خود می برد.

یکی از اعضای این هنر هشتم، بازی رایانه ای است، آیا چیزی از هفت هنر گذشته در آن کم است؟ داستان آن، شعر ها و حماسه های بازی، نقاشی شخصیت ها، گرافیک صحنه را در حد اعلا نیاز دارد! و از همه مهمتر مغز جوانان و کودکان را، در تمام 24 ساعت روزانه به کار می گیرد. در حالیکه هنر های هفتگانه، هرکدام یک بعد را داشتند و: فقط ساعاتی از زندگی مخاطب را، به خود اختصای می دادند.  

 

 

 


» نظر

کیف کان بیت آل سعود؟

هجمات وحشیة ضد المملکة العربیة التحالف والیمن، واسعة جدا واللاإنسانیة التی یمکننا أن نقول أن مجموع کل التجارب وحشیة، غیر مسبوقة منذ بدایة القرن التاسع عشر حتى الوقت الحاضر. وقعت وحشیة فی أی مکان، ورکن تقریبا من هذا یمکن أن یکون! وحشیة الجاذبیة ونتاج التجربة أکثر من قرنین.

تخیل کل هذا هو أن غزت الغرب إلى الشرق، وکان من مستعمرتهم! ولکن استطلاع قصیر على کیفیة اللباس جنود الاستعمار، وخاصة القوات الفرنسیة، الذین اللباس فقط کما یتوهم العرب، کانت ترتدیه أو وجود لورنس العرب، وما إلى ذلک، تشیر إلى أن الضوء الأخضر، وبیت آل سعود و الوهابیین.

   عندما کان الحکم الترکی العثمانی أو الکعبة ومکة المکرمة، وآل سعود کما القضاء على السلطة العثمانیة، وأخذ حکم مکة المکرمة، باسم محاربة العثمانیین، وغیرها من نفسه، وکانت تجربة جیدة مع السلطة إلى أوروبا، لبناء الهجوم الدرع، لإخفاء اسمه.

   منذ السعودیین أنفسهم کانوا الیهودی، الترکیة، التعلیم الیهودی فی جمیع أنحاء العالم، وضعت على جدول أعمالکم! ولکن الحکومة البریطانیة، أو کالسهم مهاجمة اختارت فرنسا لاتخاذ الانتقام له من تبریز الأذریة! لأن مدینة تبریز لا تزال یهودی فی ذلک! والشیخ الصافی بدأت هذه العملیة فی وقت مبکر من الآباء العربیة السعودیة، إیران، الکویت، وذهبوا الجولة، وعلى ما یبدو کانوا مسلمین.

Vantqam العمل أمام الشیعة، فی نفس الیوم من هجماتهم الوحشیة ضد الیمن یمکن أن نرى الانتقام. ولکن ضد هذه الوحشیة، هناک استراتیجیات متعددة: الاستراتیجیة الأولى هی مقاومة شعب الیمن والشعب الیمنی لدیهم ما یکفی من الوعی الذاتی وصلت: دودج الیهودیة الدعایة العربیة السعودیة، کما خادم الحرمین تناول الطعام، وهذه هی الخطوة الأکثر أهمیة . لأنهم أدرکوا بعد فوات الأوان، ولکن لا یزال الوقت المناسب.

الاستراتیجیة التالیة هی الوعی الذاتی إلى بقیة العالم الإسلامی، الذین یعتقدون أن السعودیین لا والأضرحة وزیر لیست ملاذات المحتلین هی، ویجب طردهم! آل سعود وکلاء المهم على رأس الحکومة، والذی من شأنه أن یشکل ذلک مشکلة، وهکذا فهو یعتبر النزاع الداخلی، ودعا إلى المصالحة والسلام .nan حتى غضت الطرف عن عملیات القتل هذه، وثیقة و الیمن اللوم.

   عداء مع آل سعود، ونهایتها، کما یعتقد البعض أن العربیة، والدعایة السامة السعودیة من عنصری، ضد العرب قد بدأت، وحتى الأنبیاء والأئمة، هم مهذبا Asayh و: سلمان رشدی تنفیذ المهمة القذرة! ویجب أن نکون حذرین مع هذا المخطط هو أنه سیاسة وطلب من بیت آل سعود. لأنه کما داش والمصنوعات المتعلقة بالإسلام والدین، وقتل قبل هذا الوقت، والنبی والأئمة هم اغتیال الشخصیة.

الاستراتیجیة الرئیسیة فی ساحة المعرکة، المملکة العربیة السعودیة بسبب الضعف العسکری، وعادة ما تستخدم قوات من بلدان أخرى. خلافا لجمیع البلدان، الجیش غیر وطنی لا یتکلم، الجیش السعودی مع جنود متعددة الجنسیات! حتى إذا بلدانکم إلى المعرفة، ویمنعون من حضور رعایاه بین وکلاء الجزیرة العربیة.

     القوات الجویة السعودیة، إلا أن مقاتلات F-16، والتی هی غیر مؤات للاهتمام من هذه الطائرة، الشرکة المصنعة فی اتصال مع الأخبار ماهین، تم الکشف عنه أنه قال مع الحرب الإلکترونیة، والتشویش من الأقمار الصناعیة یمکن أن توجه بحیث F-16 بدلا من صنعاء، قنبلة جدة!

     دور الحد الأدنى من الطیار فی إدارتها، والطیار السعودی وخصوصا الذین لم یعانوا من هذا. الطائرة هی الآن أهداف تحویل، من خلال العمل من الضجیج، لذلک لا یمکن الأهداف العسکریة، أو إعداد مسبق لتفجیر لهم، وغالبا ما ضرب أهداف مدنیة!

چگونه میتوان جلوی آل سعود را گرفت؟

حملات وحشیانه سعودی ها و ائتلاف ضد یمن، آنقدر وسیع و غیر انسانی است که: میتوان گفت جمع کلیه تجربیات وحشیگری: قرون معاصر از آغاز قرن نوزدهم تا کنون است. یعنی هر کجا وحشیگری اتفاق افتاده، تقریبا گوشه ای از این حساب می شود! و این وحشیگری نقطه ثقل و :محصول کل تجربیات در طول دو قرن می باشد.

تصور همه بر این است که: غرب به شرق حمله کرد، و آن را مستعمره خود نمود! ولی یک بررسی کوتاه بر: نحوه لباس پوشیدن سربازان استعمار، مخصوصا سربازان فرانسوی، که درست مدل لباس اعراب را به شکل فانتزی، برتن داشتند و یا: حضور لورنس عربستان و امثال آن، نشان می دهد که چراغ سبز، از سوی آل سعود و وهابیون بوده است .

   زمانی که ترکیه یا عثمانی، بر کعبه و مکه حاکمیت داشت، آل سعود به عنوان ازبین بردن قدرت عثمانی، و در دست گرفتن حاکمیت مکه ، مبارزه با عثمانی را بنام: غیر از خودش آغاز کرد، و این تجربه خوبی شد تا: با قدرت دادن به اروپا، از آن ها سپر حمله بسازد، تا نام خود را مخفی کند.

   از آنجا که سعودی ها، خود یهودی و ترک تبار بودند،  پرورش یهودیان در سراسر دنیا را، در دستور کار خود قرار دادند! اما در عمل دولت های انگلیس، یا فرانسه را بعنوان پیکان حمله انتخاب کردند، تا انتقام خود را از آذری های تبریز بگیرند! زیرا هنوز هم تبریز شهری است که: یک یهودی در آن نیست! واز زمان شیخ صفی این روند آغاز شد، که در همان اوایل پدران سعودی را، از ایران راند و آن ها به کویت رفتند، و در ظاهر مسلمان شدند.

وانتقام از شیعه را سرلوحه کار خود قرار دادند، همین امروز هم از حملات وحشیانه آن ها، برعلیه یمن می توان این انتقام جویی را دید. اما در مقابل این وحشی گری، استراتژی های چند گانه وجود دارد: نخستین استراتژی مقاومت مردم یمن است، یعنی مردم یمن به اندازه کافی، به خود آگاهی رسیدند تا :گول تبلیغات یهودی های سعودی را، بنام خادم حرمین نخورند، واین مهمترین گام است. زیرا آن ها بسیار دیر متوجه این امر شدند، ولی بازهم به موقع است.

استراتژی بعدی خوداگاهی دادن: به بقیه مسلمانان جهان است، که به این باور برسند که سعودی ها، هرگز خادم الحرمین نبوده  و نیستند، بلکه اشغالگران حرمین هستند، و باید بیرون رانده شوند! البته آل سعود هنوز مزدوران مهمی، در راس حکومت ها دارد، که مسئله را بطور دیگری مطرح می کنند، و باصطلاح آن را یک اختلاف داخلی دانسته ، و خواستار آشتی و صلح هستند .آنان حتی چشم خود را به اینهمه کشتار، می بندند و یمن را مقصر می دانند.

   البته دشمنی با آل سعود، افراط و تفریط هم دارد، زیرا برخی ها به تصور اینکه آل سعود عرب هستند،  تبلیغات زهر آگین نژاد پرستانه ای را، برعلیه اعراب شروع کرده اند، و حتی به به پیامبران و امامان هم، اسائه ادب می کنند و: شغل کثیف سلمان رشدی را ادامه می دهند! و باید مواظب این ترفند هم بود، که این همان سیاست و خواسته آل سعود است.  زیرا همانطور که به دست داعش، آثار باستانی مربوط به اسلام و دین را، از بین می برند به وسیله اینها هم، ترور شخصیت پیامبر و ائمه می نمایند.

اما استراتژی اصلی، در میدان جنگ است، عربستان به دلیل ضعف ارتش خود،  معمولا نیروها را از کشورهای دیگر استخدام می نماید. و برخلاف تمام کشورها، که در ارتش خود غیر ملی را راه نمی دهند، ارتش عربستان مملو از: سربازان چند ملیتی است! بنابر این اگر کشورها به خود آگاهی برسند، از حضور افراد خود دربین مزدوران سعودی جلو گیری می کنند.

     برای نیروی هوایی عربستان هم، فقط از جنگنده های اف 16 استفاده می کنند، که این جنگنده ها نقطه ضعف جالبی دارند، که سازنده آن ها در تماس با ماهین نیوز، آن را افشا کرد:وی گفت با جنگ الکترونیکی و: ایجاد پارازیت از طریق ماهواره ها، می توان اف 16 را طوری هدایت کرد که: به جای صنعا، جده را بمباران کند!   

 

     خلبان کمترین نقش را در اداره آن دارد، مخصوصا خلبان های سعودی که، اصلا تجربه این کار را ندارند. هم اکنون نیز انحراف اهداف این جنگنده ها، از طریق پارازیت ها اقدام می شود، بطوریکه آن ها نمی توانند اهداف نظامی، یا موارد از پیش تعیین شده را بمباران کنند، و اغلب به اهداف غیرنظامی اصابت می کنند!


» نظر

طرح هلیکوپتر و هواپیمای ملی

طرح هلیکوپتر و هواپیمای ملی به همت ماهین نیوز در ملاقات حضوری مهندس اشتری با آقای آصفری نماینده محترم کمیسیون امنیت ملی در محل مجلس شورای اسلامی طرح های ساخت هلی کوپتر ملی و هواپیمای ملی بررسی شد و مقرر گردید این طرح ها در مراجع ذیربط ارائه و برای بحث و بررسی بیشتر آن ها جلساتی تشکیل گردد.


» نظر
   1   2   3      >
احبار قدیمی تر
آبان 1387
آذر 1387
مهر 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386
خرداد 1386
اردیبهشت 1386
دی 1387
بهمن 1387
فروردین 1388
اسفند 1387
اردیبهشت 88
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
بهمن 88
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
آبان 87
اردیبهشت 93
اردیبهشت 89
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 90
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96